بهترین دوربین شلنگی بروسکوپ ۲۰۲۳
نوشته شده توسط : minidvpro.com

بهترین دوربین شلنگی آندوسکوپی

دوربین شلنگی Depstech DS500

دوربین شلنگی Depstech DS500 دسته دار مانیتور دار

Depstech DS500 دارای یک طراحی دوربین دوگانه است که نه تنها دارای یک دوربین رو به جلو است، بلکه یک دوربین دوم نیز به یک طرف نگاه می کند (با این حال، این دوربین را با یک کاوشگر باریکتر از WF028 بی سیم در پایین این راهنما مدیریت می کند).

گران‌تر از آن چیزی است که برای کارهای گاه به گاه ضروری است، و همچنین به گونه‌ای که راه‌حل‌های دیگر این کار را نمی‌کنند، بررسی می‌شود. این گوشی با ساخت جامد، بدون در نظر گرفتن دوربین با لنز دوگانه کاوشگر بسیار مهم، همه با قابلیت ضبط پشتیبان‌گیری می‌شوند، به این معنی که برای مدت طولانی نیازی به تعویض این ابزار نخواهید داشت. به عنوان یک امتیاز، لوازم جانبی عالی هستند و مشعل داخلی واقعاً مفید است (و دارای یک سوئیچ ماشه فوق العاده خنک است).

DS500 یک ابزار خوب است که می تواند وظایف خود را حتی در محیط های ناهموار و ناهموار انجام دهد. این ساخت الهام‌بخش اعتماد به نفس است، همیشه در محیطی که در آن کار جدی انجام می‌شود مورد قدردانی قرار می‌گیرد، و ما واقعاً از کیس و افزودن آهن‌ربا و همچنین یک قلاب استاندارد قدردانی می‌کنیم - دیگر هرگز یک پیچ را گم نخواهید کرد.

دوربین شلنگی Depstech 86T-5M با کابل ۵ متری

دوربین شلنگی Depstech 86T-5M با کابل ۵ متری

Depstech 86T-5M یک آندوسکوپ عالی با ارزش برای پول است که - تا زمانی که امیدوار به اتصال به آیفون نباشید - راه حلی بیش از حد کافی برای نیازهای گاه به گاه DIY یا بازیابی اقلام گمشده از نقاط دشوار ارائه می دهد. ما از کنترل ساده روشنایی خوشمان آمد و از مفید بودن آداپتورها تحت تأثیر قرار گرفتیم. اگر ما حساس بودیم، استفاده از آهنربا دشوار است - اما فلزات آهنی به مقداری حجم نیاز دارند. سرزنش فیزیک سخت است.

به خاطر سپردن این هزینه کمی بیشتر از یک پیتزای تحویلی خوب است و قابل توجه است. اضافه کردن لذت استفاده های خلاقانه از طریق اتصال وب کم و به نظر می رسد معامله ای باشد. به خاطر داشته باشید که دستگاه او با تلفن های اپل دوست نخواهد شد، اگرچه این تا حد زیادی به دلیل مقاومت این شرکت میوه ای در برابر کانکتور USB-C است.

دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS300 Dual Camera

دوربین شلنگی Depstech DS300

Depstech DS300 دارای عملکردهای بسیار و قابلیت حمل آسان، با قیمت شگفت آور پایین است. تصاویر ضبط شده و کیفیت فیلم، به خصوص نرخ فریم، می تواند بهتر باشد، اما نمایش زنده کیفیت خوبی دارد و هر نوری که باشد به خوبی کار می کند.

لوازم جانبی مفید هستند و گوشی به راحتی در دست است. در حالی که دستگاه‌های گران‌تر، بزرگ‌تر و بسیار مقاوم‌تر در دسترس هستند (مثلاً DS500)، این چیدمان گوشی و کاوشگر برای همه محیط‌ها به‌جز کثیف‌ترین محیط‌ها ایده‌آل به نظر می‌رسد.

خرید دوربین

دوربین شلنگی ۵ متری برند DEPSTECH مدل DS450 کاملا ضد آب

دوربین شلنگی Depstech DS450-500W

Depstech DS450 (و برادران لنز دوگانه‌اش که بر روی یک قاب ساخته شده‌اند) به اندازه یک تلفن همراه طبیعی است. صفحه نمایش 4.5 اینچی IPS تقریباً به همان اندازه است - با کابل دوربین که در مرکز بالا وصل می شود - و نگه داشتن آن به صورت عمودی آسان تر است. خود دوربین به خوبی روشن است و دید خوبی را فراهم می کند، اگرچه LED ها نوری با رنگ آبی مشخص تولید می کنند. محدوده کانونی 1.96 تا 200 اینچی ادعا شده تا حدودی خوش بینانه به نظر می رسد، یا شاید صفحه نمایش 2592 x 1944 پیکسل به سادگی وضوح بیش از حد برای دوربین باشد.

سوکت USB بسیار محکم که کابل دوربین را به واحد اصلی متصل می‌کند و دکمه‌های کمی شلخته آزاردهنده هستند، اما باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی پنج ساعت کار بسیار عملی را فراهم می‌کند. داشتن مشعل داخل بدنه نیز خوب است.

خرید دوربین

تفاوت بین بوروسکوپ و آندوسکوپ چیست؟

بوروسکوپ برای طیف گسترده ای از بازرسی ها استفاده می شود، در حالی که یک آندوسکوپ - در حالی که در مفهوم مشابه است - برای بازرسی های پزشکی است. از بورسکوپ ها می توان برای بازرسی ماشین آلات و موتورها، لوله ها و لوله های تفنگ و مناطق پنهان داخل دیوارهای حفره زنده خانه استفاده کرد. در مقابل، آندوسکوپ ها برای بررسی حفره ها و اندام های بدن استفاده می شوند.

چه نوع بورسکوپی وجود دارد؟

تفاوت اصلی در نرمی لوله است. اینها سفت، نیمه صلب و انعطاف پذیر هستند. صلب برای چیزهایی مانند لوله تفنگ خوب است، در حالی که انعطاف پذیر می تواند هدایت شود. اینها گاهی اوقات فیبرسکوپ نامیده می شوند (اشاره به فیبر نوری.) نام های دیگر دوربین بازرسی و حتی "دوربین مشعل" (دوربین به سمت قطعات یا ماشین های داغ و خطرناک فشار داده می شود).

  1.  وضوح دوربین: هر چه بیشتر بهتر باشد، هرچند به یاد داشته باشید که این دوربین ها باید کوچک باشند تا مفید باشند. توجه داشته باشید که برخی سازندگان رزولوشن‌ها را «نمونه بالا» می‌گیرند تا صدایی بهتر از آنچه که هست بسازند (یک روش رایج ضبط ویدیویی با وضوح بالاتر از آن چیزی است که سنسور دوربین می‌تواند از آن استفاده کند).
  2. اندازه و وضوح صفحه نمایش: هر چه صفحه نمایش بزرگتر و بهتر باشد، آسان تر است که دید مناسبی از آنچه به آن نگاه می کنید به دست آورید.
  3. نکات آهنربایی: برای برداشتن اجسام فلزی کوچک که به هیچ وجه قادر به استخراج آنها نیستید، عالی است.
  4. آینه ها: برای دریافت نمای جانبی در فضاهای تنگ که نمی توانید دوربین را بچرخانید.
  5. تصالات قلاب: ابزاری مفید برای استخراج اجسام کوچک در فضاهای محدود.
  6. عمر باتری: هر چه طولانی تر باشد بهتر است - ممکن است برای مدتی دور از منبع شارژ کار کنید
  7. حافظه کارت حافظه: اکثر بورسکوپ ها حافظه داخلی ثابتی را ارائه می دهند، اما برخی دارای کارت های SD قابل جابجایی هستند - در صورتی که نیاز به ارائه تصاویر به مشتری دارید، مفید است.
  8. Wi-Fi: این می تواند برای تماشای فیلم در تلفن هوشمند شما در فاصله ایمن از محل کار کثیف واقعی مفید باشد.

منبع : دوربین آندوسکوپی شلنگی | مینی دی وی پرو




:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: